Ender Mağazaları Kalite ve Güvencesiyle

Sıkça Sorulan Sorular

Neden üye olmalıyım?

Yeni sezon ürünleri,kampanyalar ve size özel fırsatlardan öncelikli haberdar olmak için sitemize üye olabilirsiniz. Ayrıca sipariş ettiğiniz ürünleri kolayca takip edebilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Yenikoza.com.tr’de üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.

Kozakart nedir?

Kozakart internette ve mağazalarımızda kredi kartı kullanmadan taksitli alışveriş yapabileceğiniz bir sadakat kartıdır.

Kozakart avantajları nedir?

Kozakart peşinat ödemeden 8 taksite kadar ödeme imkanı sunar.Üstelik ilk alışverişinizde geçerli %15 indirim hesabınıza tanımlanır. Kozakart ile yapacağınız alışverişlerde bir sonraki ayın sonu itibariyle ödemeye başlayabilirsiniz. Ayrıca sizin ilginizi çekebilecek ürünlerde size özel kampanyalar tanımlanır.Kolay,hızlı ve güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz. Ender Mağazaları kuruluşudur. Ender taksit ödeme ekranına da buradan erişebilirsiniz.

Kozakart nasıl başvururum?

Kozakart sekmesindeki başvuru formunu doldurarak yeni koza kart başvurusu yapabilirsiniz.Kozakart başvurunuzu tamamladıktan sonra alışveriş yapmaya hemen başlayabilirsiniz. Alışveriş sonrasında bilgilendirme SMS’i tarafınıza yollanacaktır.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Yenikoza.com.tr’de “Hesabım” sekmesinde bulunan şifre güncelleme panelinden yeni şifre belirleyebilirsiniz.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Yenikoza.com.tr’de giriş ekranından “şifremi unuttum” butonuna tıklayarak cep telefonunuzdan veya mail adresinizden doğrulama talep edebilirsiniz.

Satılan ürünler orijinal mi?

Yenikoza.com.tr’de satılan ürünlerin tamamı orijinaldir. Ender mağazaları güvencesi ile satılır.

Ürünler garanti kapsamında mı?

Tüm ürünlerimiz Yeni Koza Tekstil AŞ. Tarafından garanti kapsamındadır.

Nasıl sipariş verebilirim?

Beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepeti onayla butonuna basarak adres bilgilerini girebileceğiniz ekrana geçebilirsiniz. Mevcut adreslerinizden birisini seçebilir ya da yeni bir adres oluşturabilirsiniz. Ödeme sayfasında hangi yöntem ile ödeme yapacağınızı seçtikten sonra işlemini tamamlayabilirsiniz.

Sipariş verirken hata alıyorum ne yapmalıyım?

Siparişinizi oluştururken bir aşamada hata ile karşılaştığınızda ekranınıza gelecek uyarılara göre adımları tekrarlayabilirsiniz. Örneğin ödeme aşamasında alınan hatalar için kredi kartınız ile ilgili bir sorun varsa farklı bir kart ile ödeme yapmayı deneyebilirsiniz. Sorun kredi kartınız ile ilgili değil ise öncelikle internet bağlantınızı kontrol etmenizi öneririz. İnternet bağlantınızda sorun yoksa farklı bir tarayıcıdan işlemi deneyebilir ya da whatsapp hattımıza ekran görüntüsü ile birlikte incelenmesi talebinizi iletebilirsiniz. İncelemelerimizi yaparak en kısa sürede size dönüş yapacağız.

Sipariş durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra size siparişinizin başarılı şekilde oluştuğuna dair bir SMS ve E-mail gelecektir. Ürünleriniz mağazalarımız ve depomuzdan toplanarak gerekli kalite kontrol aşamalarından geçirildikten sonra paketlenerek faturası oluşturulacak. Faturanız oluştuğunda tekrar SMS ve E-mail ile bilgi paylaşılacaktır. Sonraki adımda ürünleriniz kargo firmasına teslim edilecek ve kargo firması sizi SMS ile bilgilendirmeye devam edecektir. Siparişinizi oluşturduğunuz andan size teslim edilene kadar geçen tüm süreçte hesabım alanında siparişlerim bölümüne tıkladığınızda ürünlerinizin güncel durumunu görüntüleyebilir, kargo takibi yapabilirsiniz.

Satın aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

Yenikoza.com.tr üzerinden almış olduğunuz ürünleri 14 gün içinde iade etme hakkınız vardır. Ürünlerden memnun kalmadıysanız kolay iade sistemiyle iade edebilirsiniz dilerseniz en yakın mağazamıza da teslim edebilirsiniz.

Siparişim eksik/hatalı ulaştı ne yapmalıyım?

Yeni Koza Tekstil AŞ. olarak siparişlerinizi Türkiye genelindeki mağazalarımızdan ve depomuzdan toplayarak detaylı kalite kontrol süreçlerinden geçirdikten sonra ürünün zarar görmeyeceğinden emin olarak paketleyip sizlere ulaştırıyoruz. Tüm bu süreçte gözden kaçan bir durum olması ya da ürünün yolda size gelirken zarar görmesi gibi bir durum sonucu sipariş ettiğiniz ürünün size hatalı/eksik ulaştığını düşünüyorsanız müşteri hizmetlerimiz ile temasa geçebilir Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra müşteri temsilcilerimiz size yardımcı olacaktır.

Çağrı Merkezi ve Whatsapp Hattı

Pazar günleri hariç haftanın her günü 09.00-18.00 arasında çağrı merkezimize ve Whatsapp hattına ulaşabilirsiniz.Numaramız: +90 850 304 55 41 Ayrıca istek ve şikayetleriniz için buraya tıklayarak yardım bileti oluşturabilirsiniz.
Alışveriş Sepeti
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.